09151408626

پنل پیامک رایگان

  • 3 خط اختصاصی 14 رقمی
  • 3 خط مشترک جهت ارسال کشوری
  • بازگشت بلک لیست
  • بانک شماره های سن و جنسیت
  • بانک کد پستی ایرانسل و همراه اول
  • بانک اصناف و مشاغل کل کشور
  • ارسال پیامک به BTS
  • هر پیامک 15.5 تومان

پنل پیامک+پنل تلگرام

  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال محله ای منطقه ای کشوری کد پستی
  • بازگشت هزینه شماره های فاقد تلگرام
  • قابلیت ارسال تصویر فیلم فایل شکلک همراه پیام
  • دسترسی وب سرویس
  • ایجاد و مدیریت دفترچه تلفن
  • ارسال با نام تجاری شما در تلگرام
  • هر اس ام اس از 12.5تومان و هر پیام شبکه های اجتماعی از 7 تومان

نکاتی پیشرفته در تبلیغات اس ام اسی

اگر تاکنون یک پنل پیامکی راه اندازه ای کرده و به دنبال نکات پیشرفته تری برای ارتقای آن هستید، پس بدانید که خیلی خوش شانسید، چرا که این مطلب نه تنها نکات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سادگی پیاده سازی و اجرای آن را بر روی کمپین تان نیز به شما نشان میدهد.

چیزی که در اجرای این پنل از برندها می بینیم این است، به مشتریان خود پیامک یا اس ام اس کوپن ارسال می کنند، به آنها بیان می کنند که با ارسال یک کلمه کلیدی مانند “RESEND”، به کد کوتاه پیامکی شان، یک تبلیغ ویژه دریافت خواهند کرد، و مواردی از این قبیل.

sms icon

درک نکته ای که در اینجا می خواهیم بیان کنیم، در قالب یک مثال ساده تر است. فرض کنید که شما به مشتریان خود کد کوتاه پیامکی ۲۳۹۶۶۳ را ارسال می کنید، و در واقع این ساختار را به آنها بیان می کنید که “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.” نکته در واقع اینجاست، چرا به جای این عبارت طولانی تنها به مشتریان خود نمی گویید که “به RESEND پاسخ دهید”. با گفتن جمله “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.”، مشتریان تقریبا فکر می کنند که باید یک پیامک جدید برای برند ایجاد کنند، در صورتی که در واقع تنها نیازمند پاسخ دادن به پیامکی هستند که دریافت کرده اند؛ و این پیامکی است از جانب کد کوتاه اس ام اسی که شما نیازمند پاسخ دهی به آن هستید. با ایجاد این تغییر کوچک، شما نه تنها می توانید سردرگمی ها را پاک کنید، بلکه همچنین قادر به افزایش تعداد مشتریانی خواهید بود که به شما پاسخ می دهند، خودتان نیز کاراکترهای بیشتری در پیامک متنی خواهید داشت.

البته اگر با کدهای کوتاه پیامکی متفاوت دیگر نیز با مشتریان خود در تعاملید؛ برای مثال زمانی که مشتریان را از یک کد کوتاه به دیگری انتقال می دهید، واضح است که، بیان این جمله به مشتری که، کد کوتاه پیامکی یک پیام کوتاه است ضروری می باشد.

منبع : پرند پیامک

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با شماره ۰۹۳۵۸۶۹۷۵۷۵ تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل