09151408626

پنل پیامک رایگان

  • 3 خط اختصاصی 14 رقمی
  • 3 خط مشترک جهت ارسال کشوری
  • بازگشت بلک لیست
  • بانک شماره های سن و جنسیت
  • بانک کد پستی ایرانسل و همراه اول
  • بانک اصناف و مشاغل کل کشور
  • ارسال پیامک به BTS
  • هر پیامک 15.5 تومان

پنل پیامک+پنل تلگرام

  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال محله ای منطقه ای کشوری کد پستی
  • بازگشت هزینه شماره های فاقد تلگرام
  • قابلیت ارسال تصویر فیلم فایل شکلک همراه پیام
  • دسترسی وب سرویس
  • ایجاد و مدیریت دفترچه تلفن
  • ارسال با نام تجاری شما در تلگرام
  • هر اس ام اس از 12.5تومان و هر پیام شبکه های اجتماعی از 7 تومان

چرا بازاریابی موبایلی؟ چرا تبلیغات پیامکی؟

ابتدا، چرا برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه؟

از ابتدای عصر جدید ارتباطی، افرادی که موقعیت انجام این نوع فعالیت ها را داشته اند، بلافاصله امکاناتی دریافت کرده اند :

sms-pih

 

  • درصد قابل توجهی از خوانندگان

می توان بدون ادعا تصدیق کرد که درصد خوانندگان اس ام اس از حدود ۹۵% تا ۱۰۰% متغیر است. به طور حتم این درصد خوانندگان بر پایه اس ام اس های دریافت شده ارزیابی شده اند. تقریبا تمامی افراد هنگامی که بر روی تلفن همراه خود اس ام اسی دریافت می کنند عکس العملشان خواندن پیام است و در مواردی نادر که اس ام اس را نمی خوانند سرگرم انجام امور دیگر هستند.

  • فعالیت های هدف دار

اقدامات انجام شده در جهت ارتباط هدف دار، مطابق با موضوعی خاص اشاعه داده می شوند. یک فعالیت موبایلی هدف دار قطعا بازگشتی مهم تر از فعالیتی کورکورانه دارد.

  • انتشار سریع

بر اساس ابزاری که انتخاب می شود، انتشار اس ام اس می تواند بسیار سریع باشد. بنابراین، استراتژی قرار گیری در جایگاه خود، کمی متفاوت تر از دیگر پشتوانه های ارتباطی است که پیش از نخستین واکنش ها متحمل صرف زمان می شوند. با استفاده از اس ام اس واکنشها تقریبا خودجوش و یکپارچه است. به طور کلی، به محض دریافت اس ام اس ارتباط برقرار شده و تماسها برای کسب اطلاعات بیشتر انجام می شود. بنابراین می بایست یا از استاندارد تلفنی مناسب برخوردار بود و چند نفر جهت پاسخگویی به سؤالات و سفارشات در اختیار داشت و یا از خدمات مراکز ارتباطی درخواست کرد تا همه ی سفارشات را متمرکز کنند. در هر صورت، باید روز بعد از ارسال اس ام اس افراد پاسخگو تمامی اطلاعات لازم را در دست داشته باشندتا بتوانند به سرعت به جمعیت زیادی پاسخ دهند.

  • تصویری پویا و مدرن از فرستنده

غالبا مشاهده شده است که به هنگام استفاده از فعالیتهای موبایلی تصویر آگهی دهنده تصویری پویا و مدرن توصیف می شود. اگر می خواهید مدالهایتان را دوباره طلایی کنید یک اقدام کوچک اس ام اسی خوب، مناسب است.

  • ارتباط نزدیک

وقتی اس ام اسی دریافت می شود، رایج است که خواننده فکر کند مشخصا اس ام اس دریافت شده تنها وی رامورد خطاب قرار داده است. احساسی که از خواندن اس ام اسی که متعلق به ما است به دست می آید، این ایده را تشدید می کند که آگهی دهنده ما را دوست دارد و می خواهد از پیشنهادش سودمند شویم. عمل دریافت پیشنهاد بر روی تلفن همراه از طریق اس ام اس رابطه ای نزدیکتر با آگهی دهنده ایجاد می کند و اولین قدم برای وفادار ساختن مشتری به شمار می رود.

منبع: پرند اس ام اس

*

جهت ثبت نام پنل اس ام اس کلیک و یا با شماره ۰۹۳۵۸۶۹۷۵۷۵ تماس بگیرید

ثبت نام رایگان پنل

برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,